tisdag 7 december 2010

Trött, ont...

Usch, detta är ingen bra period för mig. Jag har hostat så mycket de senaste dagarna att jag tror att lungorna är på väg upp och man får ont överallt, i huvudet, ryggen...
Jag är så trött.

Samtidigt så har sonen varit lite magsjuk så jag har varit hemma med honom i två dagar nu. Idag har han dock känts lite för frisk för att vara hemma sjuk...så det har ju varit full rulle idag och jag är helt slutkörd.
Vi har byggt ett hus av en stor tom kartong och där skulle sonen sälja gammalt godis och gammal mat...:-)
Den underbara fantasin barn har...

Nu är maken och repar med sitt musikband och jag ska strax försöka få sonen i säng. Sen ska jag minsann sätta mig med ett glas vin och bara slappna av. Jag tycker jag förtjänar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar