söndag 17 oktober 2010

En ganska låg helg

Fredagen var jag hemma med sonen då dagis var stängt, vi var hos tandläkaren och han var jätteduktig.
Sen inom pappa och fikade lite, mysigt.

Men efter det blev jag lite nere, kanske för att det är jobbigt när man är hos pappa, alla känslor, hela huset som påminner om mamma, och så är man ledsen för att pappa är ensam.

Vi åkte i alla fall till IKEA och hämtade hem delar till vårt kök. IKEA är en jätteladdad plats för mig att vara på, då mamma och jag älskade att åka dit.

Väl hemma var jag mest ledsen hela kvällen, bröt ihop helt och bara grät...

På lördagen vaknade jag med huvudvärk efter all spänning från dagen innan och var allmänt nedstämd. Vi rev golv och höll på i köket men inget kändes kul, direkt..

Tack och lov blev söndagen lite bättre, ingen huvudvärk och lite bättre humör. Nu är golvet borta i köket, inget kakel och inga tapeter och taket är målat....nu börjar snart det roliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar