onsdag 29 september 2010

Ny bil

Tjoho, idag har jag hämtat min "nya" bil.
Min gamla bil gick sönder, så vi var tvungna att skaffa en annan...vet ni hur tungt det är att köra en bil utan servo idag...det är jättetungt :-), inget kul när bilar pajar...

Annars har det varit en lugn dag, maken var hemma med sonen som varit magsjuk sen i måndags. Han är frisk nu och ska till dagis imorgon, men det har inte gått 48 timmar sen sista kräkningen förrän inatt, så än så länge kan man känna illamåendet komma..men jag tror faktiskt att vi andra klarat oss.

Imorgon ska vi städa och röja, försöka få färdigt i de rum vi fixat till. Badrummet ska vi mest organisera, vad som ska ligga var, städa och tvätta av golv osv sen är där jättefint. I vardagsrummet ska hyllor och tavlor upp, sen är det mest jag som ska "pimpa" det lite med ljus och grejer.

I helgen får vi besök av farfar, han stannar fre-sön, och på lördag ska vi ha ett tidigt kalas för mig med familjen på middag. Men efter helgen kommer vi att ge oss på köket, för att ha så mycket som möjligt klart tills den 25/10, då bänkskivan kommer.

Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar