lördag 21 augusti 2010

5-årig bröllopsdag

Idag har jag och min man varit gifta i 5 år.

För exakt 5 år sen var det en härlig sommarfest på gång, med musik, skratt och vänner.

Och mamma....

Min syster och hennes man kom hit en sväng ikväll, vi åt pizza och snackade. Sen började vi titta på foto från bröllopet och oj, vad det kändes konstigt att se mamma på de bilderna. Hon hade åldrats minst 15 år nu i slutet, och då är det ändå bara 5 år sen.
Det är en så stor skillnad, skrämmande.

Det var både roligt och lite sorgligt att se fotona. Men redan nu kan jag ändå njuta och minnas, inget kan ändra det som hänt, det bästa är att försöka att inte måla allt svart.

Jag trodde vi skulle korka upp champagnen ikväll för att fira...men med allt som hänt kände vi inte riktigt för att fira, så det blev en vanlig, mysig kväll istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar