lördag 21 augusti 2010

Saknad

Känner mig lite låg ikväll...

Det går ganska långa perioder nu när jag faktiskt kan le och vara som vanligt, även om tanken på mamma inte är långt borta, men det har den ju inte varit på det senaste året heller.

Men ikväll saknar jag mamma fruktansvärt mycket....älskade mamma...
Jag har ju min man och min son, men jag känner mig så ensam utan mamma. Hon var mitt stöd, hon stod alltid bakom mig, hon var min trygghet.
Jag har ju såklart pappa kvar, och han är en stor trygghet han också, men det var ju med mamma jag alltid hittade på saker. Hon avlastade mig med sonen, jag kunde få några timmar där jag kunde få sitta och äta och ta det lugnt och så sprang mamma efter sonen....
Det är ju bara små bagateller, men det är bagateller som jag saknar något oerhört just nu.

En låg lördag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar