tisdag 31 augusti 2010

Gräsänkling

Ikväll är jag gräsänkling...

Maken är iväg med jobbet och ska sova borta. Jag har ju båda bonussönerna hemma och även lillkillen, så sällskap fattas inte....men ändå känner jag mig alltid så ensam när han är borta över natten..

Lillkillen ligger och sover i min säng :-)
Han tycker det är buskul att få somna i storasängen, istället för att somna i sin egen säng och sen mitt i natten ta sig nerför trappan för att krypa upp i vår säng. Nu är han ju där redan från början!

Normalt sett hade jag säkert kört hem till mamma och pappa en sån här kväll, tillbringat några timmar med lillkillen där, fördrivit tiden...men ikväll har vi bara varit och handlat lite, myst, ätit korv med bröd och glass...

Känner mig lite tom. Saknar mamma så det fysiskt gör ont, samtidigt som jag inte orkar känna mer.
Skulle bara vilja ta tag i mitt liv, jag ska gå ner i vikt, sen skulle jag vilja resa bort, ta en paus från allt, bara få vila och vara...

Nu ska jag kolla lite på TV, surfa lite till, sen ska jag krypa ner hos min son och sova sött, imorgon kommer maken hem igen, skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar